Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Danmark- Sverige
|
|
| Boes |
Lagt på d. 04/10-2009 06:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Nogen som ved hvilken / hvilke kanaler i Thailand, som sender kampen og hvad tid ?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 04/10-2009 10:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Nej ikke endnu, men man kan tage den her http://www.myp2p....e=football Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 04/10-2009 11:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jeg ved da at der er flere af de danske Barer og hoteller i Pattaya, der arangere fodbold aftner når Danmark spiller, hvor de viser kampen på storskærm. Det samme gør de med de store boksebrag bla. med Kesler og de andre WBC kampe. For ikke at nævne alt det engelske Champions leage kampe der bliver vist så man er ved at brække sig over fodbold. Ja jeg er ikke den store sportsnarkoman som i nok kan høre. En GO Boksekamp jo det er fint, men så er det også kommet, men fred være med dem der kan li det. Bare jeg kan blive fri. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 04/10-2009 13:55
|
|
Hej Jeg svarede bare for at hjælpe. Jeg kender ikke til forholdene i Pattaya, men her i det nordlige er der såvidt jeg ved ingen som bringer andet end engelsk og spansk fodbold, derfor bruger jeg dette link. Jeg har en enkelt gang været heldig at en landskamp med DK er blevet vist på UBC. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 04/10-2009 15:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Fodbold Prøv hos Bjarne Cafe Kronborg Soi Diane 33/33 den vej der ligger overfor Mikes. Der er helt sikkert landskamp, så den sidste mod Sverige der. ![]() Venlig hilsen fra Fyn blume |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 04/10-2009 16:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Fodbold Undskyld undskyld glemte at skrive det er i Pattaya ![]() Med unskyldighjertelighilsner fra Fyn blumesorry |
|
|
|
| arhej |
Lagt på d. 04/10-2009 18:48
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Er der nogen der har kendskab til hvor det er muligt at se kampen i Bangkok ? Hilsen Jens |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/10-2009 08:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ligesom de fleste danske Barer og Hoteller i Pattaya arangere Fobbaldkampe med Danmark på storskærm. Tror jeg også de Danske Barer i Bangkok Arangere til kampene på storskær. Prøv New Road Guesthouse Charoen krung lige ved hovedBanegården, det er Jysk Rejseburo der ejer det og der er dansk personale. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 05/10-2009 08:32 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 05/10-2009 14:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Sidst Danmark Sverige spillede blev det vist på UBC Sport 7. Mon ikke det bliver vist på en af kanalerne? Kan da lige undersøge det, og vende retur ![]() Såfremt det gør er det bare at finde stam-baren der har en UBC pakke og så slå dem i hovedet indtil de skifter kanal ![]() Gjorde selv det samme sidst... |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 06/10-2009 12:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Det er rigtigt at UBC viser kampen Danmark-Sverige, men det ikke med dansk kommentator lyd. Vi viser kampen direkte fra TV2 her på Bryggeriet i Pattaya. Vi har mad arrangement, som er udsolgt, men alle er velkommen til at komme forbi og se kampen, den starter kl 01.00 thai tid. Mvh Peter, Bryggeriet Vel mødt |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 06/10-2009 13:35
|
|
moerk5002 skrev: Det er rigtigt at UBC viser kampen Danmark-Sverige, men det ikke med dansk kommentator lyd. Vi viser kampen direkte fra TV2 her på Bryggeriet i Pattaya. Vi har mad arrangement, som er udsolgt, men alle er velkommen til at komme forbi og se kampen, den starter kl 01.00 thai tid. Mvh Peter, Bryggeriet Vel mødt Fint nok Peter, Ved du hvilken kanal UBC sender paa ? Boes "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 06/10-2009 17:01
|
|
Hej True 1 ell,er 3 Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| plaza530 |
Lagt på d. 06/10-2009 19:02
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Hugo kan du oplye mig hvad det koster at bruge myp2p ? |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 06/10-2009 19:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
det er gratis
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 07/10-2009 05:40
|
|
huratho skrev: Hej True 1 ell,er 3 Hilsen Hugo Kanon !!! tak for det ! boes "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| plaza530 |
Lagt på d. 07/10-2009 18:26
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Hi er der nogen her inde der kan lave en kort beskrivelse hvordan man gør ? mvh Plaza 530 |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 08/10-2009 00:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Har drømt, at kampen 20 minutter før tid står 3-1 til Sverige. Fik ikke slutningen med, men håber Morten Duncan kommer ind og scorer 4 mål i de sidste 20 minutter. |
|
|
|
| lumbye |
Lagt på d. 08/10-2009 04:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
Boes skrev: [quote]huratho skrev: Hej True 1 ell,er 3 Hilsen Hugo Kanon !!! tak for det ! boes[/quote Har været inde og se på programmerne for UBc, og kan ikke se de sender kampen. Men boes jeg har adgang til en slingbox, saa du kan komme ind og se den hos mig |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 08/10-2009 05:29
|
|
hej Lumbye, generoest tilbud ! True moves online programmer ses foerst 2 dage inden , saa jeg tjekker lige imorgen. Kampen gaar jo 11/10 01 am thaitid. Men stort tak Boes
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 08/10-2009 10:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
plaza530 skrev: Hi er der nogen her inde der kan lave en kort beskrivelse hvordan man gør ? mvh Plaza 530 http://danish.fre...Player.htm http://www.myp2p....Days=7&p=2 Redigeret af kvindemin d. 08/10-2009 10:29 jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.