Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej, kom hjem fra Thailand for 3 uger siden, blandt andet 5 meget skønne dag på Koh Samet, nærmere bestemt Paredee.... fuldstændigt fantastisk resort.... beach front hus nummer 12.... aldrig har jeg været badet i sådan en luxus og utroligt dygtigt staff....
Der er masser af barer og natte-liv på Koh Chang, jeg mener også der ligger et Discotek i White ansds.
og i højsessonen er der meget gang i den på Lonely Beach og i Kai Bai hvor jeg boede ver der en del nattebarer mig villige tøser.
Koh Chang er en fed ø du bestemt ikke glemmer du har besøgt, det vil jeg låve dig for.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 04/10-2009 07:37
Koh Samet, kan jeg anbefale, herlig lille ø dejlige strande natteliv er der også selvom man ikke skulle tro det, godt sted at tag fruen med til
PS om aftenen flytter de restaurenterne ud på stranden, det er et herligt skue, masser af underholdnig om aftenen på stranden, dejlig og billig mad lidt for en hver smag,prøv det det kan ike gå galt
MVH NID
Det kommer lidt an på, hvornår du regner med ferien skal være. For Koh Samet udenfor højsæsonen er meget stille.Der er jo mangel på turister pt., så derfor er de mindre øer jo også lidt mere sårbare end fx Koh Chang. Du kan nu rolig ta konen med til Pattaya, der er masser seværdigheder og så ligger øen Koh Larn ikke mere end en ½ times sejlads væk.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
Hej Michael vil anbefale Kho Chang i forhold til Kho Samet der er dyre , På Kho Chang må du også have egen køretøj med skal dog sige at køreturen op over bjerget kan være en udfordring til folk der aldrig har prøvet at køre i bjerge kan også anbefale Kai Bai. var der med Kone og datter. Pattaya er også spændende for os med familie Der ligger en stor blomster park lidt syd for Pattaya Suan nong nuet virklig et besøg værd
der er også det helt nye flydende marked i Pattaya og der er dragsshowene Alkacar og Tiffany. bigBudda på toppen af bjerget mellem Jomtien og Pattaya og masser af indkøbs mulighedder du behøver jo ikke at tage fruen med på beerbar i skrigegaden Prøv at se webseite www.pattaya.lap.hu
og lad være med at booke et værelse over et af værthusene ved stranden de fåes mere roligere hoteller fra 500 bath og opefter hvis du går mod øst i byen eller tag et hotel ved stranden som er lidt dyre