Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Journalist gennemchecker Dansk Thai Website
|
|
| Vincennes |
Lagt på d. 23/08-2005 16:01
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Hejsa. Med henblik på Bamses "nyhed" på forsiden med samme overskrift vil jeg lige høre om der er nyt i sagen? Har du hørt mere fra ham eller trak han følehornene lidt til sig igen? Håber på det bedste stadig! |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2005 17:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Vincennes skrev: Hejsa. Med henblik på Bamses "nyhed" på forsiden med samme overskrift vil jeg lige høre om der er nyt i sagen? Har du hørt mere fra ham eller trak han følehornene lidt til sig igen? Håber på det bedste stadig! Hejsa nej den journalist lars fuck er her stadig, for at se om i skriver noget som han kan bruge til at svine os til. Han kommer jævnligt og læser, om i lægger noget han kan bruge. bamsen |
|
|
|
| fie |
Lagt på d. 23/08-2005 18:54
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
ja, han var på d.22-8 kl.16.33. SPASSERHJERNE ja undskyld, nej ikke undskyld. |
|
|
|
| fie |
Lagt på d. 23/08-2005 19:06
|
hej bamse bamsen, kan du ikke losse ham ud af systemet her for IKKE velkommen personer pga. at han vil lave lort og problemer for dem der er her på siden. hej fra fie. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 23/08-2005 20:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Altså helt ærligt, slap dog af. Hvad er problemet? At vedkommende læser det i skriver? Hvis i har noget som i ikke vil lufte for offentligheden så lad da være med at skrive det. Det her er jo et offentligt forum. Hvis vedkommende journalist ønsker at udfærdige en artikel på baggrund af nærværende hjemmeside, så kan han næppe angive dette som kildemateriale. Han vil da blive rent til grin. "Der var een der hed Ole Youghurt der skrev sådan og sådan" på denne og hin hjemmeside, det skal nok rydde overskrifterne!!! rinpoche |
|
|
|
| Vincennes |
Lagt på d. 23/08-2005 20:56
|
rinpoche skrev: Altså helt ærligt, slap dog af. Hvad er problemet? At vedkommende læser det i skriver? Hvis i har noget som i ikke vil lufte for offentligheden så lad da være med at skrive det. Det her er jo et offentligt forum. Hvis vedkommende journalist ønsker at udfærdige en artikel på baggrund af nærværende hjemmeside, så kan han næppe angive dette som kildemateriale. Han vil da blive rent til grin. "Der var een der hed Ole Youghurt der skrev sådan og sådan" på denne og hin hjemmeside, det skal nok rydde overskrifterne!!! rinpoche @rinpoche: Slap selv af, skrev såmænd bare for at høre om Bamsen havde hørt mere eller hvordan - Det var da hverken for at svine andre eller for at blive svinet til! |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 23/08-2005 23:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
fie skrev: hej bamse bamsen, kan du ikke losse ham ud af systemet her for IKKE velkommen personer pga. at han vil lave lort og problemer for dem der er her på siden. hej fra fie. Fy! Fy! Fie, Sådan må man ikke sige , for selv KAKERLAKER har lov til at være på denne jord. Tænk på hvis du kom til at træde på sådan en (det vil være synd for dine sko .)M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/08-2005 11:43
|
|
Hej Vincennes, Jeg kan altså ikke se hvordan du kan opfatte mit svar som at en "tilsvining"? Overreagerer du ikke lidt her? Og som du kan se var mit svar faktisk også henvendt til Fie som efter min mening kammede noget over. mvh rinpoche |
|
|
|
| fie |
Lagt på d. 24/08-2005 15:54
|
rinpoche, måske kammede jeg over , efter din mening , ikke efter min, hver især har deres mening, min mening er stadig at han er en spasserhjerne. ps. jeg har nye sko på. |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 25/08-2005 12:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Hejsa Jeg kan berolige alle bruger af Dansk-Thai Web. Administrationen er udmærket klar over hvornår omtalte person er på - og i hvilke forklædninger. Hilsen Rasmus |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/08-2005 15:36
|
|
Puha, sikke en lettelse ![]() |
|
|
|
| thomas2610 |
Lagt på d. 25/08-2005 21:13
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
Det er jo ikke lige muligt i et åbent forum at losse nogen ud. Han kan jo bare bruge en pc på biblioteket og kigge uden at logge på. |
|
|
|
| Vincennes |
Lagt på d. 25/08-2005 22:50
|
@rinpoche: Godt ord igen, også min fejl så;-) |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 26/08-2005 18:50
|
|
Hej Thomas, Nej, selvfølgelig er det ikke det. Og iøvrigt kan vedkommende jo oprette x antal profiler på sit job, på biblioteket, derhjemme osv og logge ind med et af disse alias. Endvidere har mange ADSL forb. variabel IP addressering, som tilmed gør det vanskeligt at identificere en bruger, selvom vedkommende logger på fra den samme pc. rinpoche |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/08-2005 19:52
|
|
Hejsa JA hvis en skulle ha en god ide om hvadan man skal gøre ting som han ikke må vide så skriv privat til hinanden. bamsen |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 26/08-2005 20:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Det bedste man kan gøre ved sådanne "folk" er at ignorere dem fulstændig , vil jo altid være sådanne typer som ham ligemeget hvilket forum det er . Isaan ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/08-2005 21:15
|
|
Ja men nu ved vi jo at dem fra ekstra bladet kan lave en sjov historie ud af ingenting. bamsen Redigeret af d. 26/08-2005 22:14 |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 26/08-2005 22:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
jeg går ind for at man skriver det man har lyst til bare det ikke er kriminelt og for min skyld kan han følge med i alt jeg skriver jeg er kold i r.... ![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 26/08-2005 22:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
glemte lige at sige jeg syntes folk skal gøre det samme da folk er nogle tåber hvis man ikke skriver forde en jornalist kikker med godt det ikke er en teorist så kunne i være bange ![]() |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 27/08-2005 11:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
rolan skrev: jeg går ind for at man skriver det man har lyst til bare det ikke er kriminelt og for min skyld kan han følge med i alt jeg skriver jeg er kold i r.... ![]() Samme her ![]() Ekstrabladet har aendret sig Foer hjalp de folk mod skrankepaverne Nu jagter de pensionister for evt social bedrageri ![]() Mr Fogh har ellers udtalt at danskrne skal tage et stoerer ansvar for deres liv I Danmark kan man ikke faa en bolig Men hvis man rejser til Thailand kan man leje et hus til 500 kr om maaneden Men saa er man bedrager og skal forfoelges selvom man betaler skat af sin pension ![]() Ja Danmark er et yndigt land ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Foer hjalp de folk mod skrankepaverne