Se indlæg|
Hvorfor ????
|
|
| Dream |
Lagt på d. 30/09-2009 12:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
bentmj skrev: Ok Dream, jamen så fortæl mig lige hvad du mener humor er? Er det humor at være modbydelig over for andre, nedgøre andre, at være respektløs over for andres holdninger? Det vil ikke overraske mig hvis det er din og JDs form for humor, men tror du også de brugere som det går ud over igen og igen mener det er humor? Jeg holder meget af humor, bare ikke jeres form for humor. Vil du være sød og fortælle mig hvad det er i jeres humor som er så sjovt, for jeg har aldrig forstået at det skulle være humor at nedgøre andre brugere for det gør mig jo ikke større og bedre, og er det humor at svine folk til som ikke lige har samme holdninger som jer? Jeg morer mig faktisk lidt over din remse: æv bæv bussemand, den må absolut være møntet på JDs tidligere indlæg hvor han som en 16 årig knægt mente at de jo kunne se hvem der kunne drikke flest bajere, og hvis han kan det er han en helt og har ret, ik? Jeg kan kun give dig ret i at hans indlæg er nede på det plan som du her omtalt, men jeg har jo også lidt ondt af ham for han må have haft et svært liv og kan herinde få lov til at føre sine komplekser ud i livet. Du har helt ret, lad dog barnet hvis det kan hjælpe ham til et bedre liv. Humor??? Ironi??? Hva' bilder du dig ind, du voldtager mit indlaeg som er moentet paa dig og ikke JD. Viser endnu engang at visse folk ikke fatter en meter af hvad man skriver......FOEJ ! ![]() |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 30/09-2009 12:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Alt det der med at andre ikke forstår humor. Suk. Det er for mange år siden gået op for mig, at det jeg selv sad bag skærmen og syntes var skidegodt skrevet og sjovt, blev modtaget fuldstændigt anderledes af modtageren. Så, kan jeg jo mene at det er modtageren som er idiotisk, som ikke forstår min humor, men det kom jeg jo ikke ret langt med, vel? Jeg har ihvertfald lært at ironi og evt. sarkasme skal man holde sig langt fra i emails og på wedsider som denne. Almindelig humor kan måske bruges, men så skal du også kende modtageren eller blandt "ligesindede". Der er jo forskel på hvad vi synes er morsomt selv i et lille land som Danmark. Der er forskel på jysk og københavnsk humor. Der er forskel på humoren fra generation til generation osv. Simpelt med rigtigt. Hvis man tænker lidt over det når man skriver og kommenterer her på siden tror jeg mange misforståelser kunne undgås. --Måske, det kan være at dem som forsvarer sig bag at de bare bruger humor, måske bruger begrebet humor som en dårlig undskyldning? |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 30/09-2009 12:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Ja, jeg fatter sgu' ikke en meter efterhånden! Visse (hvasse..!) personer er godtnok majet, majet seriøse, gad vide hvad f*nden de finder tiltrækkende ved Thailand? Lige nøjagtig Thailand, med de mest pjattede, barnlige og pjankede indbyggere, hvor "Sanuk" er det vigtigste, lige undtaget når de får for meget whisky og yabaa, men dem kan man spotte på flere km's afstand. Men jeg kender Bent og de andre, og du Dream, kender dem med garanti også. DE er eksperterne, og de sidder i grimme, fede flokke på DANSKER barerne, med danskerflag, dansker-klaphat, og Kim Larsen på grammofonen! Ynk er det, ynk at se på, ynkeligt og pinligt at høre dem... JD Redigeret af JD d. 30/09-2009 12:40 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 30/09-2009 12:41
|
Hej HP. Du ha nok ret, det er nok nemmere at udtrykke sin humor eller maaske mangel paa samme, hvis man sidder face to face......Tak for dit go'e indlaeg.... ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 30/09-2009 12:41
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
JD skrev: Ja, jeg fatter sgu' ikke en meter efterhånden! Visse (hvasse..!) personer er godtnok majet, majet seriøse, gad vide hvad f*nden de finder tiltrækkende ved Thailand? Lige nøjagtig Thailand, med de mest pjattede, barnlige og pjankede indbyggere, hvor "Sanuk" er det vigtigste, lige undtaget når de får for meget whisky og yabaa, men dem kan man spotte på flere km's afstand. Men jeg kender Bent og de andre, og du Dream, kender dem med garanti også. DE er eksperterne, og de sidder i grimme, fede flokke på DANSKER barerne, med danskerflag, dansker-klaphat, og Kim Larsen på grammofonen! Ynk er det, ynk at se på, ynkværdigt og pinligt at høre dem... JD Der må jeg lige kommentere det er en af grundende til jeg holder mig laaaaaaaaaangt væk fra de forskellige dansker steder, så kunne jeg ligeså godt blive herhjemme. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 30/09-2009 12:44
|
|
hanspeter skrev: Alt det der med at andre ikke forstår humor. Suk. Det er for mange år siden gået op for mig, at det jeg selv sad bag skærmen og syntes var skidegodt skrevet og sjovt, blev modtaget fuldstændigt anderledes af modtageren. Så, kan jeg jo mene at det er modtageren som er idiotisk, som ikke forstår min humor, men det kom jeg jo ikke ret langt med, vel? Jeg har ihvertfald lært at ironi og evt. sarkasme skal man holde sig langt fra i emails og på wedsider som denne. Almindelig humor kan måske bruges, men så skal du også kende modtageren eller blandt "ligesindede". Der er jo forskel på hvad vi synes er morsomt selv i et lille land som Danmark. Der er forskel på jysk og københavnsk humor. Der er forskel på humoren fra generation til generation osv. Simpelt med rigtigt. Hvis man tænker lidt over det når man skriver og kommenterer her på siden tror jeg mange misforståelser kunne undgås. --Måske, det kan være at dem som forsvarer sig bag at de bare bruger humor, måske bruger begrebet humor som en dårlig undskyldning? Jamen, du er da heller ikke særlig morsom... Jeg forstår ikke hvad du vil forklare? Det er ikke andet end ordgejl, pænt, ordentligt og åh så forudsigeligt og kedeligt! Humor er humor, det kan du sgu' da ikke forsøge at intellektualisere, men du prøver godtnok, og det fortæller at du er knastør, kedelig, almindelig, forudsigelig og bedrevidende... JD Redigeret af JD d. 30/09-2009 12:45 |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 30/09-2009 12:45
|
JD skrev: Ja, jeg fatter sgu' ikke en meter efterhånden! Visse (hvasse..!) personer er godtnok majet, majet seriøse, gad vide hvad f*nden de finder tiltrækkende ved Thailand? Lige nøjagtig Thailand, med de mest pjattede, barnlige og pjankede indbyggere, hvor "Sanuk" er det vigtigste, lige undtaget når de får for meget whisky og yabaa, men dem kan man spotte på flere km's afstand. Men jeg kender Bent og de andre, og du Dream, kender dem med garanti også. DE er eksperterne, og de sidder i grimme, fede flokke på DANSKER barerne, med danskerflag, dansker-klaphat, og Kim Larsen på grammofonen! Ynk er det, ynk at se på, ynkeligt og pinligt at høre dem... JD JD jeg skal ikke gøre mig klog på hvad du synes er sjovt og sanuk, men jeg tvivler du har sanuk med thaierne på en webside. jeg tror sgu heller ikke at thaierne ville synes det ville være specielt sanuk at bruge sin tid her. ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 30/09-2009 12:48
|
JD skrev: Ja, jeg fatter sgu' ikke en meter efterhånden! Visse (hvasse..!) personer er godtnok majet, majet seriøse, gad vide hvad f*nden de finder tiltrækkende ved Thailand? Lige nøjagtig Thailand, med de mest pjattede, barnlige og pjankede indbyggere, hvor "Sanuk" er det vigtigste, lige undtaget når de får for meget whisky og yabaa, men dem kan man spotte på flere km's afstand. Men jeg kender Bent og de andre, og du Dream, kender dem med garanti også. DE er eksperterne, og de sidder i grimme, fede flokke på DANSKER barerne, med danskerflag, dansker-klaphat, og Kim Larsen på grammofonen! Ynk er det, ynk at se på, ynkeligt og pinligt at høre dem... JD En medalje er paa vej. Der ramte du sq hovedet paa soemmet, jeg er ogsaa kommet paa div. Dansker-bar.......meeeeeeeeeen har man en mening som ikke lige falder i god jord, saa er fanden loes, og deres klogskab paa Thailand, saaen lidt ligesom som her paa dejlige DTW......Undskyld jeg kan ikke mere, den store porecelaens-telefon kalder...... |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 30/09-2009 12:50
|
|
hanspeter skrev: JD skrev: Ja, jeg fatter sgu' ikke en meter efterhånden! Visse (hvasse..!) personer er godtnok majet, majet seriøse, gad vide hvad f*nden de finder tiltrækkende ved Thailand? Lige nøjagtig Thailand, med de mest pjattede, barnlige og pjankede indbyggere, hvor "Sanuk" er det vigtigste, lige undtaget når de får for meget whisky og yabaa, men dem kan man spotte på flere km's afstand. Men jeg kender Bent og de andre, og du Dream, kender dem med garanti også. DE er eksperterne, og de sidder i grimme, fede flokke på DANSKER barerne, med danskerflag, dansker-klaphat, og Kim Larsen på grammofonen! Ynk er det, ynk at se på, ynkeligt og pinligt at høre dem... JD JD jeg skal ikke gøre mig klog på hvad du synes er sjovt og sanuk, men jeg tvivler du har sanuk med thaierne på en webside. jeg tror sgu heller ikke at thaierne ville synes det ville være specielt sanuk at bruge sin tid her. ![]() Du tvivler? Hvordan kan du vide om thai'er kan ha' det sjovt på en website eller ej? Du er godtnok speciel.... Var der et humor-politi, så var du ansat der! JD |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 30/09-2009 12:55
|
JD skrev: hanspeter skrev: JD skrev: Ja, jeg fatter sgu' ikke en meter efterhånden! Visse (hvasse..!) personer er godtnok majet, majet seriøse, gad vide hvad f*nden de finder tiltrækkende ved Thailand? Lige nøjagtig Thailand, med de mest pjattede, barnlige og pjankede indbyggere, hvor "Sanuk" er det vigtigste, lige undtaget når de får for meget whisky og yabaa, men dem kan man spotte på flere km's afstand. Men jeg kender Bent og de andre, og du Dream, kender dem med garanti også. DE er eksperterne, og de sidder i grimme, fede flokke på DANSKER barerne, med danskerflag, dansker-klaphat, og Kim Larsen på grammofonen! Ynk er det, ynk at se på, ynkeligt og pinligt at høre dem... JD JD jeg skal ikke gøre mig klog på hvad du synes er sjovt og sanuk, men jeg tvivler du har sanuk med thaierne på en webside. jeg tror sgu heller ikke at thaierne ville synes det ville være specielt sanuk at bruge sin tid her. ![]() Du tvivler? Hvordan kan du vide om thai'er kan ha' det sjovt på en website eller ej? Du er godtnok speciel.... Var der et humor-politi, så var du ansat der! JD Fra min side var det ene og alene humor, men det forstod du ikke, du tog det bogstaveligt. Jeg havde endda sat en smiley bagefter. Derfor har du ikke ret, når du skriver at humor bare er humor ligemeget hvem man er. Det var vel ligesom beviset. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 30/09-2009 12:59
|
|
Nej,nej, nej, du er for mærkelig, jeg fatter IKKE din humor, beklager mange gange, men det gør jeg altså ikke, den er for nørdet, du... Er du en nørd, hva' Hans Peter, er du det?? JD Redigeret af JD d. 30/09-2009 13:00 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 30/09-2009 13:21
|
Hvis der ikke kom et skud fra borgen i ny og nae, saa ville DTW vaee et sted hvor det kun handlede om, hvor man nu kunne spare en 100-mand paa billetten, hvor man kunne spare en baht pr. min. paa tlf. regningen, det billigste hotel, svar paa visa, hvor man kan koebe rugbroed osv. osv.hvilket ogsaa er fint nok, men nok lidt kedeligt i laengden ikk' ? Sjovt nok er det dem som bliver mest forarget over et indlaeg som skriver mest. Lidt farver skade da ikke, at den saa bliver orgasmefarvet i ny og nae.....Slap dog af. Redigeret af Dream d. 30/09-2009 13:22 |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 30/09-2009 13:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
JD skrev: .Nej,nej, nej, du er for mærkelig, jeg fatter IKKE din humor, beklager mange gange, men det gør jeg altså ikke, den er for nørdet, du... Er du en nørd, hva' Hans Peter, er du det?? JD Kors i skuret, nu forstår jeg godt hvorfor jeg ikke har deltaget her på forum i 7 måneder. At læse indlæg fra Stickmann wannabeen og den genopstandne Suk er da med til at underbygge hvorfor jeg har holdt mig væk. Så det vil jeg fortsætte med, altså at holde mig væk. Dog forstår jeg ikke at du bliver ved at oprette nye profiler, har du ikke opfattet at du er uønsket på Webmasters hjemmeside? Respekter at du er gæst på denne side, han har før erklæret dig som uønsket, så fat dog budskabet og meld dig istedet som gæsteskribent på denne latterlige Stickmann klumme og tag din nye åndsfælle med di. VORHERREBEVARES |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/09-2009 13:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
bentmj tror lige du skal øve dig i at læse indlæg ordentligt, du har det med at læse hvad du vil tro der skal stå... tror absolut ikke det swed skrev betød at han var enig med dig, og det er langt fra første gang du fagter i blinde for at få ret.... |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 30/09-2009 13:40
|
Pas nu paa blodtrykket gamle mand......nap 7 mdr. mere. Jeg havde slet ikke opdaget at du var vaek........... ![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 30/09-2009 14:14
|
|
Dream skrev: Hvis der ikke kom et skud fra borgen i ny og nae, saa ville DTW vaee et sted hvor det kun handlede om, hvor man nu kunne spare en 100-mand paa billetten, hvor man kunne spare en baht pr. min. paa tlf. regningen, det billigste hotel, svar paa visa, hvor man kan koebe rugbroed osv. osv.hvilket ogsaa er fint nok, men nok lidt kedeligt i laengden ikk' ? Sjovt nok er det dem som bliver mest forarget over et indlaeg som skriver mest. Lidt farver skade da ikke, at den saa bliver orgasmefarvet i ny og nae.....Slap dog af. Nemlig ja, sådan skal den skæres, enig, 110%! Der er mange "tight ass's" her - nærige Netto-danskere, “keeneouw”, og det er sgu' lige akkurat for kedeligt at høre på! JD |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 30/09-2009 14:16
|
|
latour82 skrev: JD skrev: .Nej,nej, nej, du er for mærkelig, jeg fatter IKKE din humor, beklager mange gange, men det gør jeg altså ikke, den er for nørdet, du... Er du en nørd, hva' Hans Peter, er du det?? JD Kors i skuret, nu forstår jeg godt hvorfor jeg ikke har deltaget her på forum i 7 måneder. At læse indlæg fra Stickmann wannabeen og den genopstandne Suk er da med til at underbygge hvorfor jeg har holdt mig væk. Så det vil jeg fortsætte med, altså at holde mig væk. Dog forstår jeg ikke at du bliver ved at oprette nye profiler, har du ikke opfattet at du er uønsket på Webmasters hjemmeside? Respekter at du er gæst på denne side, han har før erklæret dig som uønsket, så fat dog budskabet og meld dig istedet som gæsteskribent på denne latterlige Stickmann klumme og tag din nye åndsfælle med di. VORHERREBEVARES 7 mdr.??? Ja, jeg har ikke bemærket noget, så snup du bare 7 mere... ![]() Stickman ved sgu' mere om Thailand end samtlige båtnakkede, fladpandede og bedrevidende danskere (incl. mig selv, fladpandet eller ej...) jeg har mødt... Mærkværdigt at man kan blive så fantastisk ophidset og gal over bare at NÆVNE mandens navn, og gud forbyde det, linke til www.stickmanbangk... ! ![]() JD Redigeret af JD d. 30/09-2009 14:18 |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 30/09-2009 14:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Jeg synes det er en lysende ide, hvis webbmaster opretter en ny brugerkategori ved navn : Sandkassen, saa kan JD, swed og efternoleren, dream sidde der og kaste skidt paa hinanden og Thailand , have drikkekonkurrencer, langspyts ditto, smide flasker ud ad vinduerne uden at forstyrre gode indlaeg og nedgoere andre mennesker. p.s. godt gaaet hanspeter bent m.fl. boes har talt "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 30/09-2009 14:23
|
|
Boes skrev: Jeg synes det er en lysende ide, hvis webbmaster opretter en ny brugerkategori ved navn : Sandkassen, saa kan JD, swed og efternoleren, dream sidde der og kaste skidt paa hinanden og Thailand , have drikkekonkurrencer, langspyts ditto, smide flasker ud ad vinduerne uden at forstyrre gode indlaeg og nedgoere andre mennesker. p.s. godt gaaet hanspeter bent m.fl. boes har talt Ok, så: "boes har talt"! Ska' du ikke sige "Ugh" også?? ![]() Ok, god ide, lav en en special-afdeling og kald den gerne "Baren", og i andre må kun komme ind pr. invitation. ![]() JD |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 30/09-2009 14:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
[ Der er mange "tight ass's" her - nærige Netto-danskere, “keeneouw”, og det er sgu' lige akkurat for kedeligt at høre på! JD[/quote] Jamen saa find dig dog en anden legeplads makker !
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.