Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Danskespil.
|
|
| savasava |
Lagt på d. 16/09-2009 14:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Har du fast ip adresse ? Det ved jeg ikke, gik ud fra, at der fulgte en fast adress med hvert abonnement, er det ikke sadan? |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 17/09-2009 05:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 236 |
savasava skrev: Har du fast ip adresse ? Det ved jeg ikke, gik ud fra, at der fulgte en fast adress med hvert abonnement, er det ikke sadan? Der følger ikke nogen fast ip. adresse med her i Thailand, da der ikke er ip. adresser nok, får man en der er ledig når man logger på, du kan jo se din ip. adresse her på siden i højre side eller [url]www.minip.dk[/url] der vil du kunne se at det ikke er den samme hver gang. Så får du danske spil til at lukke op for den ip. du oplyser og de åbner den kna du ikke komme på næste gang for da her du ikke den samme adresse, men de sidste jeg fik at vide var at de inden for en uge vil åbne for alle. |
|
|
|
| helgegedser |
Lagt på d. 17/09-2009 16:36
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Til orientering, så er "danskespil" igen åbnet for Asien. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 17/09-2009 17:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
helgegedser skrev: Til orientering, så er "danskespil" igen åbnet for Asien. ja, så er det med at komme igang med spillet [img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Spil-59/TG-Spil-12.gif[/img] is not a valid Image. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/09-2009 17:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
så kan alle ludomanerne tage til thailand igen
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 18/09-2009 05:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
virker ikke endnu i Hua Hin
|
|
|
|
| savasava |
Lagt på d. 18/09-2009 06:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
virker ikke endnu i Hua Hin Jo. det gor det. |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 18/09-2009 06:10
|
|
ikke her
|
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 18/09-2009 08:01
|
|
tuktuk skrev: ikke her Jeg bor også i Hua Hin, det er som jeg har skrevet før fordi vi ikke har fast ip. men jeg har fået en ip. adresse åbnet og nu virker det fordi jeg ikke har logget af siden og af den grund har jeg jo hele tiden den samme ip. adresse. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/09-2009 10:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Det virker her fra Bangkok og jeg har ikke skrevet til dem etc... |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 18/09-2009 11:04
|
|
har prøvet 2 forskellige browsere, og 3 forskellige computere, intet kan komme igennem må nok bare have lidt tolmodighed !!
|
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 18/09-2009 11:55
|
|
SÅ lykkedes det også her !!! fandme på tide men herligt det virker igen !!!
|
|
|
|
| helgegedser |
Lagt på d. 18/09-2009 12:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Når man har fået en ip adresse har man da den samme indtil man opsiger abonnementet igen. |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 18/09-2009 12:22
|
|
ikke i Thailand, her skifter den ca. hver 3-4 dag
Redigeret af tuktuk d. 18/09-2009 12:23 |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 18/09-2009 12:40
|
|
helgegedser skrev: Når man har fået en ip adresse har man da den samme indtil man opsiger abonnementet igen. Nej sommetider får man en ny hver gang man logger på. |
|
|
|
| sn |
Lagt på d. 18/09-2009 13:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 92 |
pigalle skrev: helgegedser skrev: Når man har fået en ip adresse har man da den samme indtil man opsiger abonnementet igen. Nej sommetider får man en ny hver gang man logger på. Er også på nu, siden er lynende hurtig....Pigalle send dem din IP, du finder på www.myip.dk og sende til Danske Spil hvis du får problemer igen sn
|
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 18/09-2009 13:32
|
|
sn skrev: pigalle skrev: helgegedser skrev: Når man har fået en ip adresse har man da den samme indtil man opsiger abonnementet igen. Nej sommetider får man en ny hver gang man logger på. Er også på nu, siden er lynende hurtig....Pigalle send dem din IP, du finder på www.myip.dk og sende til Danske Spil hvis du får problemer igen Det har jeg selv skrevet tidligere i denne tråd, men det hjælper jo ikke noget hvis og når du har en ny ip. adresse næste gang du logger på, du kan jo se din ip. til højre her på DTW, og du kan se at det ikke altid den samme når du logger på. |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 18/09-2009 13:35
|
|
Men det er ok nu, de har åbnet for alle ip. adresser, så nu køre det. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

må nok bare have lidt tolmodighed !!