Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hejsa alle sammen derude bag skærmene..Jeg mener at det har været oppe at runde her på sitet men aligevel..vores ældste datter er snart 12 og de 2 næste piger kommer et par år efter,min kone prøver jo så godt hun kan at tale thai til dem...meeen pigerne er vel alt for meget danskere så vi har besluttet at finde en skole hvor de kan lære Thai.Hvor var det at man kan lære Thai og hvad koster det og hvor lang tid tager det og foregår det om aften eller hvad??? Vi er lidt på bar bund...
Hejsa
Jeg har hør at der er Thai undervisning i Templet i Dragør hver søndag.
Ellers er der måske en aftenskole der kan have noget.
Studieskolen har jeg prøvet i kort tid, jeg synes undervisningen er for rodet, og at læren for nemt lader sig køre ud på et sidespor af alle mulige spørgsmål. Og med kun 1,5 - 2timer hver gang, så skal der altså noget med hjem.
God fornøjelse.Redigeret af thomas2610 d. 19/08-2005 10:20