Se indlæg| Fodbold Albanien - DK | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Fodbold Albanien - DK
|
|
| huratho |
Lagt på d. 03/09-2009 14:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Nu kan vi jo lige så godt fortsætte med kampen i Tirana onsdag d. 9. sep. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 03/09-2009 16:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Danmark vinder 2-1. Svær kamp på udebane. |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/09-2009 18:30
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
nu skal lørdagskampen jo lige overståes først, men helt sikkert en kamp der burde give en sejr |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 03/09-2009 19:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
0-3 burde ikke være urealistisk i Dansk favør! Søren Larsen, Simon Kjaer og Christian Poulsen er de 3 drenge der sørger for dansk VM-kvalifikation efter at vi lørdag d. 5 september vandt 2-0 over Portugal!!!! ![]() ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/09-2009 19:53
|
|
optimister en sund indstilling til livet |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 03/09-2009 20:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
det er jo næsten lige så svær en kamp som den mod portugal.. vi har mange skader og albanerne kæmper godt som et hold.. uafgjordt vil være fint, sejr vil være en drøm og nederlag ja hvad ka jeg sige.. boller fra kohberg Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 04/09-2009 04:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
der er ikke mabge der tror på Albaniens chancer efter afstemningen ![]() ![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 04/09-2009 06:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Albanien banker os med over 2 maal jeg har ikke nogen tiltrog til dansk foedbolt sigen 1992 hvor at held og loekkengudinde forbermes sig over DK
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 06/09-2009 15:18
|
|
Hej Efter lørdagens kamp mod Portugal, SKAL Danmark vinde i Tirana, men hvor meget Tør jeg ikke gisne om Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/09-2009 15:41
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Mon ikke vi vinder over albanien, men nu har vi været så hammer heldige så det skulle ikke undrer mig vi kun spiller uafgjort eller taber. Håber da selvfølgelig dk vinder, men jeg bryder mig ikke så meget om morten olsen og ham tumpen rommedahl. 2-1 til danmark |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 06/09-2009 16:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Danmark vinder 3-0 |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 06/09-2009 18:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
FCKdk skrev: 0-3 burde ikke være urealistisk i Dansk favør! Søren Larsen, Simon Kjaer og Christian Poulsen er de 3 drenge der sørger for dansk VM-kvalifikation efter at vi lørdag d. 5 september vandt 2-0 over Portugal!!!! ![]() ![]() ![]() He he. Det holdt jo ikke het vand!!!! Men 0-3 i Danmarks favør er måske i underkanten, de må være sultne, efter de ikke engang kunne slå de portugisiske bananplukkere! Så mon ikke Niclas Bendtner får lov at score en enkelt kasse?
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 07/09-2009 05:41
|
|
1-2 til Danmark, Søren larsen laver to kasser, også selvom han kun får 15 min. på banen af Morten Olsen....
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 07/09-2009 12:08
|
|
Hej Jeg har lige hørt en udtalelse fra Thomas Sørensen og nu tror jeg på mindst en 3 måls sejr. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/09-2009 13:18
|
|
tror jeg desværre ikke du skal regne med, hvornår har det danske landshold vundet med 3 mål sidst? Jeg er optimist og tror på en smal sejr, 0-1 eller 1-2 til os ![]() Vil endda gerne sætte nogle penge på det. Vi burde lave en pulje her, men hvem kunne administrere det. Ikke mig, ville drikke lortet op på selve dagen haha Redigeret af d. 07/09-2009 13:20 |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 07/09-2009 13:42
|
|
Hej Ezal, du såmen ikke så langt tibage for at finde Danmark slå Malta med 3 - 0 Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/09-2009 14:01
|
|
OT. Er der bruger som ligge inde med ubrugte billetter til de næste hjemmekampe? hvis der er, Så er Jeg og lillemor på. |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 07/09-2009 14:11
|
|
kontakt dansk roliganforening http://www.roliga... kan være du er heldig !! |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 07/09-2009 15:18
|
|
Hej deepseadivers, du skal kontakte Finn Kofoed Jensen, Æblestien, Rønne, så får du nok en billet. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/09-2009 18:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
albanerne er farlige hjemme.. og knapt så farlige ude ![]() tror desværre vores spillere føler sig meget bedre end alb, og de måske derfor går hen og spiller lige op eller taber til dem.. ![]() håber selvfølgelig på en mega sejr. 23-2 til danmark
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

en sund indstilling til livet