Se indlæg
 Udskriv debat
Hotel i Pattaya søges
pdalgaard
Hej ..
Vi skal til pattaya i Januar ,
Jeg søger et hotel i nærheden af denne her adrr. :

Adresse:r06;
Map Yai Lia 10
Nong Prue, Bang Lamung, Chon Buri 20150, Thailand

Bare i gå afstand .....Wink " personer...
Håber at der er nogle der kan hjælpe mig ...

Peter

John C
uger denne side når jeg skal finde et eller andet i Pattaya - men den kender ikke den adresse du opgiver:

http://www.yellow...de=citymap

Mvh
John C
John C

goldwing
Bang Lamung er ikke i Pattaya, men en by vel 15 km udenfor

pdalgaard
Det skal nok passe at det er 15 km. uden for pattaya men der er vel også hoteller der ?

Peter

bang lamung er også Pattaya, jeg bor der nemlig, hvis du kører ud af pattaya klang (også kaldet central pattaya road) og over Sukhumvit og ud af vejen der hedder soi noen plab waan (også kaldet soi muslim) så kommer Map Yai Lia 10 et par kilometer ude på højre hånd.

se dette kort
http://www.pattay...

Redigeret af d. 05/09-2009 22:34

pdalgaard
Kan godt finde stedet men jeg vil gerne booke hotel hjemmefra.. På dit kort er der kun et hotel i nærheden det er rabbit resort, Men kikker man på deres hjemmeside ligger de et helt andet sted ?? Shock

Peter

der er skutte rigtig nogen hoteller derude men du kan sagtens finde et guesthouse.

hva med denne, det er gå afstand

[url]www.pattaya-room-for-rent.com/[/url]

pdalgaard
Ser fint ud , Prøver at undersøge nærmer Wink
peter

vandango
Skal bo på The Pinewood Residences, Pattaya

http://www.mapjac...qskcLCzC8A

Er der nogen der kender til byggeriet på den anden side af gaden.

Jeg tænker mere på et supermarked så jeg slipper for at gå op til Tops, på hjørnet mellem Pattaya Klang og Second road.

Uha da da, ser også at Soi 6 ligger skråt over for, det er da godt at Nee og jeg er uvenner pt., den gade ville helt sikkert give ballade.
Redigeret af vandango d. 22/09-2009 15:54

BJ
Her! det er danskejet og ligger tæt på dit ønske Hotellet heder.
Hotel FERDINAND
316/150 moo 10 Soi Buakhow Nongprue
Banglamung Chonburi
PATTAYA CITY

og her har du linket til deres hjemmeside
www.pattaya-cityg...
ejeren heder Alex og er en skide fin fyr der er parat til at hjælpe hvis han kan, ellers kender han nogen der kan.
Jeg håber du kan bruge det jeg kommer selv derud d.9 februar.
og skal bo på Hotel FERDINAND et 1/2 år og har allerede booket.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 22/09-2009 16:09
THAILAND
A DREAM COME TRUE

sank
Smile Mener ikke der var sket meget i det nybyggeri i april ? men ligner noget med markeder ? så vandango du må bevæge dig ud til Big C eller Tops som er bleven pænt Og du skal vel ind og hilse på i Cobenhagen og så kommer der jo de nye Stor Center med godt spisehus og Supermar kede i kælderen. Smile

vandango
sank skrev:
Smile Mener ikke der var sket meget i det nybyggeri i april ? men ligner noget med markeder ? så vandango du må bevæge dig ud til Big C eller Tops som er bleven pænt Og du skal vel ind og hilse på i Cobenhagen og så kommer der jo de nye Stor Center med godt spisehus og Supermar kede i kælderen. Smile

Vil have motorcykel det meste af ferien, så jeg skal nok komme omkring.
men problemet er så også, at jeg godt kan lide en lille en, så det bliver nok kaffe og icetea på Copenhagen- tror du selv på den vandango? Grin

sank
Shock vandango dog Wink men er du der i nov. og frem så skal jeg gerne give en kop Is the på Cobenhagen ? så nyder jeg min Singha alene Grin

helgegedser
Det nye center er skam allerede åbnet, så du har ikke så langt derhen

vandango
sank skrev:
Shock vandango dog Wink men er du der i nov. og frem så skal jeg gerne give en kop Is the på Cobenhagen ? så nyder jeg min Singha alene Grin

Næ næ du - jeg vil også ha Singha.

BJ
goldwing skrev:
Bang Lamung er ikke i Pattaya, men en by vel 15 km udenfor

Banglamung er da vedgud en del af Pattaya, hvis du postår det ligger 15km udenfor Pattaya, har du aldrig været der.
en af mine venner har et hotel i Banglamung og det er sgu kun godt 1-1,5 km fra Walking Street.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

bagerbager
pdalgaard skrev:
Hej ..
Vi skal til pattaya i Januar ,
Jeg søger et hotel i nærheden af denne her adrr. :

Adresse:r06;
Map Yai Lia 10
Nong Prue, Bang Lamung, Chon Buri 20150, Thailand

Bare i gå afstand .....Wink " personer...
Håber at der er nogle der kan hjælpe mig ...

Peter
jeg har boet på chaiyapoon in i pattaya flere gange og det er et godt og billigt hotel . og hvis du er heldig er den danske bager inde ved siden af åbnet når du er der. ejeren er tysker og hjælper gerne hvis du har brug for det.

BJ
Har været forbi din biks John C, meget fint udvalg du har.Wink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ:
måske Goldwing forveksler det med Bang sha rai eller hvordan det nu staves....ligger det virkelig så tæt.....

Spring til debat: