Se indlæg|
skilsmisse
|
|
| janandersen |
Lagt på d. 15/08-2005 18:20
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
har lige et par spørsmål. en bekendt af min kone står med en mand der slår hendes søn og deres fælles barn er han lige glad med. hun har nu været her i dk i et år men vil gerne skilles. ryger hun ud af landet el kan hun blive på grund af deres fælles barn.og det med han slå er sandt har set sønnen og den skole han går på er også klar over hvad der sker i hjemmet |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/08-2005 20:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej jan først> ka du ik lige give ham et par dumme flade fra mig ![]() ![]() så gir jeg en kasse kolde, Sådan et fjols!mht. hendes opholdtilladelse er jeg lidt usikker, men mener, at fællesbarn giver et lille plus. mht. vold mod barnet, så kræver det en masse dokumentation i form af fotos , skadestuerapporter, politirap, lægerap. osv. Da det er hende som skal bevise volden. Ligeså vil jeg foreslå, at i klager til skolelederen, da denne har indberetnings pligt, til de rette myndigheder held og lykke Hippie lao |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 16/08-2005 01:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
men pas nu på at det ikke ender med at myndighederne griber så meget ind og ligefrem fjerner barnet. Jeg tror hun er bedre stillet ved at gå til en sagsbehandler og forelægger denne problemet. Et eller andet sted må man jo kunne se at det er faderen der er problemet,men ja det er et ukendt område for mig,ville gerne hjælpe,men er lidt usikker på hvad loven siger.Jeg håber dog at hun har nogle søde venninder heroppe..ellers er hun ilde stedt |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 16/08-2005 15:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Janandersen, Prøv lige at kontakte T.A.C. (Thai Advising Company) i Glostrup: [url]www.dansk-thai.dk/yellow/2600-3.php[/url] Deres hjemmeside er : [url]www.thai-advising.dk/[/url] De må da kunne hjælpe/rådgive jer. M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af Webmaster d. 16/08-2005 16:15 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.