Se indlæg
 Udskriv debat
Lebara? hvad sker der...
phitsanulok
God aften.

Jeg sidder lige og skal fylde
100kr på mit lebara kort.

Top-Up nummer: 50101234 er LUKKET...?

Har andre samme problem?
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
kylling
Hej Pith osv

Tank dog taletid på nettet,det er jo også meget billiger med minutpris

Tumut
du skal ringe på 50101010 istedet for-.

buzzer
Nummeret 50101234 er korrekt, og fejler ikke noget når jeg ringer op ( kl 1916). Nummeret 50101010, er så vidt jeg husker til deres servicecenter..

Held og lykke

L
så vidt jeg ved er deres skrabekort da billigst.
De har jo i lang tid givet 300 kr taletid når man køber for 200 kr
og minut prisen er kun 0,49.

Noget andet:
Har lige betalt 80 kr for en måneds fri samtaler via skype til fastnet og mobil i Thailand.... DET er fanme en god forretning og konen er MEGA GLAD.

FCKdk
Du bliver bollet i hoved og røv, ved opfyldning med skrabekort
og taletidsboner fra den lokale super eller kiosk.
Gå i stedet ind på
http://Lebara.dk

og betal med det kort Du nu har eller lån et
af famillien! Der er en verden til forskel på
minutprisen!Cool

Tilbage til dit spørgsmål, Phitsanulok.
Nu kl.2105 virker 50101234 igen!
Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

ronnining
phitsanulok skrev:
God aften.

Jeg sidder lige og skal fylde
100kr på mit lebara kort.

Top-Up nummer: 50101234 er LUKKET...?

Har andre samme problem?

VIL LIGE OPLYSE DIG AT WANGTONG IKKE EKSISTERE MERE, FORRETNINGEN HER I NÆSTVED ER LUKKET.
BLOT TIL ORRIENTERING.

L
[quote]FCKdk skrev:
Gå i stedet ind på

minutprisen!Cool

Minut prisen til Thailand er fuldstændig den samme om du tanker på nettet eller via skrabekort.
Men på skrabekort får du mere tid for samme beløb.

Kun ved opringninger til DK nummer er der lavere minuttakst ved optankning på nettet.

lebara til thailand er 0.59 ifgl deres hjemmeside.

onemobile har til 0.38 pr minut til mobil i thailand.

hvis man køber for 500 kr taletid i en kiosk får man for 750 kr
tanker man 500 hos one mobile ser regnestykket sådan her ud.

one mobile betal 500 snak i 1271 minutter - opkalds afgift.
lebara betal 500 (få 750) snak i 1315 minutter

Skype er selvfølgelig billigere, men det er sku meget rart man kan ringe fra sin egen telefon, og ikke skulle være tvunget til a sidde ved computeren.

nu ved jeg ikke om man kan lave et eller andet smart trick med noget software så man kan ringe via skype på en mobil telefon.

nu ved jeg ikke om man kan lave et eller andet smart trick med noget software så man kan ringe via skype på en mobil telefon.

har du en telefon med wifi og en trådløs router kan man bruge www.vopium.com

Det gør vi herhjemme, virker perfekt. og det er rart jeg kan bruge computeren når hun skal snakke en time med sin mor Smile

mener jeg har hørt at man også kan få skype til sin mobil, men ved ikke hvordan. bruger det ikke selv

L
jo du kan få skype til din mobil.
Det har jeg på min iPhone.

ingolf
Som jeg har forstået det, er VOPIUM til mobilsamtal--du ringer fra mobilen til et lokalt nr, som så kopler dig videre til udlandet. Kan ikke rigtigt se hvorfor wifi og trådlös router.

Ret mig om jeg har fejl Smile

Ingolf

PS! I som anvender både Skype og VoipDiscount, har i problem med at de vil kolidere på PC'en?
Redigeret af ingolf d. 02/09-2009 08:18

fordi med wifi kan jeg ringe over nettet og ikke skal betale lokal takst Smile det bliver billigere.
vidste faktisk slet ikke man kunne ringe til et lokalt nummer

ingolf
OK, kan godt se--läse mig til--at når du gör det på den måde, betaler du ingen lokaltakst men kun 22öre/minut til TH

Men er det ikke billigere med [url]www.VoipDiscount.com[/url] der betaler du 10€, og så ringer du gratis til TH i 120dage, og efter de 120 dage har du stadigväk de 10€--dem kan du bruges til andre samtal. Den kan du også laves med wifi

Ingolf
Redigeret af ingolf d. 02/09-2009 08:39

Hilux
L skrev:
[quote]FCKdk skrev:
Gå i stedet ind på

minutprisen!Cool

Minut prisen til Thailand er fuldstændig den samme om du tanker på nettet eller via skrabekort.
Men på skrabekort får du mere tid for samme beløb.

Kun ved opringninger til DK nummer er der lavere minuttakst ved optankning på nettet.

Det er rigtigt at minutprisen er den samme, men opkaldsafgiften er 0,99 ved brug af skrabekort og kun 0,49 ved online optankning. For mit vedkommede æder opkaldsafgiften rabatten på skrabekortene. Hver gang der er optaget eller forbindelsen ikke kunne oprettes = 1 krone.... Så jeg holder mig til online optankning.

Hilux

ingolf skrev:
OK, kan godt se--läse mig til--at når du gör det på den måde, betaler du ingen lokaltakst men kun 22öre/minut til TH

Men er det ikke billigere med [url]www.VoipDiscount.com[/url] der betaler du 10€, og så ringer du gratis til TH i 120dage, og efter de 120 dage har du stadigväk de 10€--dem kan du bruges til andre samtal. Den kan du også laves med wifi

Ingolf

det vil jeg da absolut kigge på.. har bare lidt svært ved at gennemskue hvor jeg downloader applicationen til min telefon?

Webmaster
Ezal skrev:
det vil jeg da absolut kigge på.. har bare lidt svært ved at gennemskue hvor jeg downloader applicationen til min telefon?

Kan det være denne her ???

http://www.voipdi...smart.html

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
hfb
L skrev:
......
Noget andet:
Har lige betalt 80 kr for en måneds fri samtaler via skype til fastnet og mobil i Thailand.... DET er fanme en god forretning og konen er MEGA GLAD.

Du kan kom ned på ca. 34 kr pr måned med "Unlimited Country".
De 80 kr. er det fordi du har købt "Unlimited World"?

Webmaster skrev:
Ezal skrev:

Kan det være denne her ???

http://www.voipdi...smart.html

ja der står bare at den kun virker i visse lande, og danmark er ikke med på listen. Men har nogen erfaring med at det virker her i landet?

kan rigtigt godt lide at hun kan tage telefonen og bruge den istedet for at sidde og råbe ind i computeren..hehe.. (godt hun stadigt ikke kan læse dansk)
Redigeret af d. 02/09-2009 15:02

ingolf
I VoipDiscount er der noget der hedder phone-to-phone. Överst skriver du dit hjemme nr. og under Th numret--så ringer hun med hjemtelefonen, og du kan anvende PC'en.

Det koster lidt, 0,05€cent--men du har jo 10 at tage af.

Det koster forresten 12€ at fylde på kontoen, de vil også have moms.

Så kan du lade hende ringe gratis fra PC'en når du ikke anvender den, og når du skal bruge den, ringer hun phone2phone og betaler lidt.

Om det er helt tosset at komme igennem til TH, virker phone2phone nästen altid.

Ingolf

Spring til debat: