Se indlæg
 Udskriv debat
SMS....
Ja det bliver sjovt at se hvornår de hæver prisen, bare underligt for cbb sagde de var nød til at hæve prisen på grund af sonofon og så tele 2 kan have de priser på 19 øre.

[quote]jsh71 skrev:
Ja det bliver sjovt at se hvornår de hæver prisen, bare underligt for cbb sagde de var nød til at hæve prisen på grund af sonofon og så tele 2 kan have de priser på 19 øre.

Jamen jsh
Det er fordi sonofon har opkøbt cbb så de er nødt til at gøre hvad sonofon siger det er grunden
bamsen

isaan
hvordan ser det ud med debitel netværk er det stabilt her i Danmark ?? De skulle have nogle rimelige priser .

IsaanSmile

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
Baht-man
Jeg bruger [url]www.coolsms.dk/smslogin/[/url] til at sende SMS beskeder til Thailand. Det koster 1 kr. pr. besked og det virker fint. Du får en hurtig rapport om den er leveret samt en log med de SMS'er du har sendt.
Redigeret af Baht-man d. 11/08-2005 14:03

Hejsa Thai Jones

på deres side står der at det kun koster 0,25 kr at bruge deres sms
hvorfor betaler du så 1 kr. ??
bamsen

Baht-man
bamsen skrev:
på deres side står der at det kun koster 0,25 kr at bruge deres sms
hvorfor betaler du så 1 kr. ??
bamsen

Det koster 0,25 kr. at sende SMS til danske mobil numre.
Det koster 1 kr. at sende SMS til numre i udlandet - derfor.

hej thai_jones
ok men det er ikke til at se på deres hjemmeside

her er et klip derfra

Du betaler altid forud og du vil derfor aldrig få en uventet regning fra os.
Oprettelsen er gratis.
Abonomentet er ligledes gratis.
Du betaler blot 25 øre pr. SMS.

Derfor kiggede ´jeg bare lidt.

bamsen

zac
hvorfor sende en mail eller sms hvis computeren er inde for rækkevide??? Så "Skyper" jeg. Gratis telefoni og chat over nettet til hele verden: www.skype.com ingen penge op af lommerne, de kan gemmes til næste Thailands tur Grin

K K
måske har den person i Thailand som man gerne vil sende eller skrive med ikke com.

Jeps K K Jeg tvivler også på de fleste har pc. Men tele 2 de har sms til 19 øre og så selvfølgelig skype de er de billigste at ringe med. Er det ikke ca 70 øre i minuttet? Ok man skal have sin pc tændt, men det er vel ikke noget problem.

neonthai
EHHH telia express ubegrænset gratis sms i hele verden det er vejen at gå ;-)

neonthai skrev:
EHHH telia express ubegrænset gratis sms i hele verden det er vejen at gå ;-)

Nej du får intet gratis fra telia,du skal betale noget
det er helt sikkert
bamsen

solmand
Ingen har gratis sms udenfor DK.
mvh Olsen
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Healer
Det er også lige gået op for mig, at jeg oftere end før tankede min telefon op hos CBB - hold da op hvor er det frækt at lade en sms stige med så mange procent - der er virkelig nogle der burde skamme sig... tænk hvis man kommer ned i supermarkedet og tager en liter mælk til 7 kr. og så kassedamen kræver 72 kr. for den næste gang man handler....

FræktAngry

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

http://clairvoyanten.dk
Spring til debat: